Hocam yanlış anlamayın ama çocuk annesiz veya ilgisiz kalmamalı yakın bir akraba bile olsa ileride büyük psikolojik sorunlar çıkıyor bizzat yakın arkadaşımın çocuklarından gördüm arkadaşım çalışıyor eşi çalışıyor küçük çocuklar Bi gün o komşu bigün bu akraba çoğu zaman evde tek kalıyorlar çocuklar şuan 15 16 yaşlarına geldi ama çok zorluk çektiler psikoloji tadavisi özel okul özel ders vs ortak eğitim yerlerinde duramadılar geride kaldılar yani bu zamanda zor ama en doğrusu annesi veya babane anane gibi yakından ilgilenecek birileri ile kalamaları. Maddiyattan şartlardan önce bunları da düşünün lütfen hasta kadında kendine mi bakacak cucuklara mı oda zor Allah yardımcınız olsun.