Backlog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
boş konuşuyorsun diye geyiğine diyordum da hakkaten Boş konuşuyon .Beni tanımıyon etmiyon at bakalım çıkarırım şöyle yaparım Hayatınız kolpa ...
Boş konuşan sensin. Kolpaçino izleyip buraya gelmişsin. Gel kiracım ol diyorum, ne diyeyim sana? Gel özele konum atacağım bakalım atıyor muyum tutuyor muyum anlamış olursun. Adana'da yaşıyorum, bırak 1 ayı burada 1 saatte seni evinden çıkarırlar.