Yorumlarınız için teşekkür ederim, bu durumun hukuksal açılımı tam olarak nedir bilmiyorum ama kendi düzenim için başkasının düzenini bozacağımdan vicdanım rahatsız, güzellikle bitse ne iyi olurdu .... zor Allah herkesin yardımcısı olsun