Anket Ne yapardınız
Toplam Katılımcı Sayısı: 100
Ne yapardınız
Kaçardım
%60,00 (60 Oy)
Erkeklik yapıp dövüşürdüm
%40,00 (40 Oy)
  • 20-05-2022, 11:30:28
    #28
    şimdi nasıl yapalım ustam...
  • 20-05-2022, 11:32:46
    #29
    Bile bile dayak yemek de ne bilim az bi aklı varmış onu da kaybetmek istemek demek.
  • 20-05-2022, 11:44:06
    #30
    Play Console Alım ✅
    redstiff adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şimdi nasıl yapalım ustam...
    kaç hocam
  • 20-05-2022, 11:48:07
    #31
    burakyildirim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kaç hocam
    yoo hizmette sınır yok nasıl istiyorlarsa öyle hocam

    https://www.youtube.com/watch?v=B6trJ48h558
  • 20-05-2022, 11:56:59
    #32
    burakyildirim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben kaçardım
    Liseden çıktık bir gün. Lafın gelimi falan abartmıyorum rahat 15 kişi varlar. 2 arkadaş yürüyoruz eve doğru bu grubu gördük yürümeye devam ettik arada en az 300 metre vardı karşı yola geçtik. (Askeri bölge sadece cadde var gidebileceğimiz bir yol yok.) Biz karşıya geçince bunlarda geçti sonra tekrar geçti yine geçtiler aradaki fark kapanıyor sonra tekrar geçtik Allahın hakkı 3tür diyerek yine geçti bunlar. Dedim arkadaşa birşey yapana kadar bekle yapmaya kalktıklarında alabildiğimizi alalım dedik hiç değilse birşey yapmadık demeyiz dedik. Girdik bu grubun arasına bize omuz atıyorlar sonra niye omuz atıyorsunuz diyorlar sessizce devam ettik tam sona doğru geldik sesleri yükselmeye başladı bize dalacaklar aralarından birisi beni göstererek bu bizim mahallenin çocuğu bırakın dedi öyle kurtulduk. Halen aklıma geldikçe gülerim başkası olsa kesin pertini çıkarırlardı.
  • 20-05-2022, 14:23:36
    #33
    uçardım yamulturdum diyen arkadaşların böyle bi durumu hiç yaşamadığı belli.
    2 kişiyle kavga ederken bile beyni 2 bölmek ve olağanüstü reflex göstermek gerekiyo. (tecrübeyle sabit)
    yapmayın da, bigün başınıza gelirse sayısı fazla olan kişilere karşı kaçarak dövüşmek en etkilisidir.

    o da şöyle gerçekleşir.
    zaten kaçan siz olduğunuz için haliyle depar atıyosunuz.
    sizin hızınıza yetişen ilk kişiye dönüp vuruyosun. sonra yine kaçıyosun.
    her kaçışta arkadan gelen ilk kişiye 1 sağlam hamle yapıp kaçmak gerekiyo.
    önemli olan yakalanıp ortada kalmamak. bu geriye çekilerek dövüşme sanatının bi adı varmı bilmiyorum.
    ama 3 kişiyi bu yolla derdest etmiştim. yine de tavsiye etmem tabi o ayrı.

    he bide aklıma şimdi geldi.
    sırtını duvara yaslayarak olan yöntem var. en kötü koşulda bu da işe yarar.
    çünkü beklenmeyen darbeler arkadan geldiğinde tehlikelidir çoğunlukla.
    o yüzden arkadan saldırılacak imkan verilmemeli.
    • Yusuf
    Yusuf bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 20-05-2022, 14:38:07
    #34
    Bu sorunun yanıtı olgunlaşmış beyin ile ergen kalan beyini ayırmakta kullanılabilir.
    5 değil 50 olsa ne yazar hiç geri vitesim yoktur diyen adamlar henüz ergen beynine sahiptir.
    Beyninin ön lobunu mantığını yeterince kullanamayan dürtüsel hareket eden insanlardır.
    Bunlar henüz hayata karşı kendini ispat edememiş, geri adım atmanın egosunu karakterini zarar uğrattığını sananlardır.
    Ergenler üzerlerinde sadece kendi sorumluluklarını taşırlar ölsem ne olur diyebilirler.
    Oysa sorumluluk sahibi bir yetişkin kavganın yaratacağı basitçe yaralanmaktan ölmeye kadar olan sonuçları hesap eder ve ailesinin, arkadaşlarının bu sonuçlarla muhatap olmaması için mantıklı olan tercihi yapar.
  • 20-05-2022, 14:42:59
    #35
    Eğer yanımda zarar görebilecek sevgilim, kız kardeşim, annem vb. varsa kaçarım bulaşmam. Onun haricinde de kaçmam ancak kavga yanlısı da değilimdir. Senelerdir ring haricinde yumruk atmadım. Atmayı da düşünmüyorum. Ancak olur da böyle bir durumda kalırsanız saldırı yerine savunmaya odaklanmak en akılcı yaklaşım olur. Duvara yaslanmak sıkışmak demektir. En son çare mantıklı olabilir. 5 kişininde önünüzde olmasını sağlamalı ve saldırıları savuşturmalısınız. Böylembir durumda etkili ve profesyonelce bir savunma, saldırıdan çok daha fazla göz korkutur unutmayın.
  • 20-05-2022, 15:17:54
    #36
    Play Console Alım ✅
    mcatakcin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    uçardım yamulturdum diyen arkadaşların böyle bi durumu hiç yaşamadığı belli.
    2 kişiyle kavga ederken bile beyni 2 bölmek ve olağanüstü reflex göstermek gerekiyo. (tecrübeyle sabit)
    yapmayın da, bigün başınıza gelirse sayısı fazla olan kişilere karşı kaçarak dövüşmek en etkilisidir.

    o da şöyle gerçekleşir.
    zaten kaçan siz olduğunuz için haliyle depar atıyosunuz.
    sizin hızınıza yetişen ilk kişiye dönüp vuruyosun. sonra yine kaçıyosun.
    her kaçışta arkadan gelen ilk kişiye 1 sağlam hamle yapıp kaçmak gerekiyo.
    önemli olan yakalanıp ortada kalmamak. bu geriye çekilerek dövüşme sanatının bi adı varmı bilmiyorum.
    ama 3 kişiyi bu yolla derdest etmiştim. yine de tavsiye etmem tabi o ayrı.

    he bide aklıma şimdi geldi.
    sırtını duvara yaslayarak olan yöntem var. en kötü koşulda bu da işe yarar.
    çünkü beklenmeyen darbeler arkadan geldiğinde tehlikelidir çoğunlukla.
    o yüzden arkadan saldırılacak imkan verilmemeli.
    Güzel bir taktik hocam birlik halinde onlara yenilmektense onları ayırıp dövmek daha iyi olur kalka nehri savaşında böyle birşey kullanılmıştır