Eğer yanımda zarar görebilecek sevgilim, kız kardeşim, annem vb. varsa kaçarım bulaşmam. Onun haricinde de kaçmam ancak kavga yanlısı da değilimdir. Senelerdir ring haricinde yumruk atmadım. Atmayı da düşünmüyorum. Ancak olur da böyle bir durumda kalırsanız saldırı yerine savunmaya odaklanmak en akılcı yaklaşım olur. Duvara yaslanmak sıkışmak demektir. En son çare mantıklı olabilir. 5 kişininde önünüzde olmasını sağlamalı ve saldırıları savuşturmalısınız. Böylembir durumda etkili ve profesyonelce bir savunma, saldırıdan çok daha fazla göz korkutur unutmayın.