1 vs 5 kavga denk gelseydiniz - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
1 vs 5 kavga denk gelseydiniz
41
●
2.544
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
1 vs 5 kavga denk gelseydiniz
1
2
3
4
5
Anket
Ne yapardınız
Toplam Katılımcı Sayısı:
100
Ne yapardınız
Kaçardım
%60,00 (60 Oy)
Erkeklik yapıp dövüşürdüm
%40,00 (40 Oy)
19-05-2022, 22:46:54
#10
Lens
19-05-2022, 22:47:23
#11
alicskn147
erkekliğin %99 u kaçmaktır
19-05-2022, 22:47:31
#12
RealGrup
Topuk, hızlı koşarım köpek gibi koştururum
19-05-2022, 22:49:34
#13
Muhammet
alicskn147 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
erkekliğin %99 u kaçmaktır
hocam %%99 oranla yavaş koşarsınız siz arttırın hızınızı yakalayabilirler
19-05-2022, 22:50:52
#14
alicskn147
Muhammet adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
hocam %%99 oranla yavaş koşarsınız siz arttırın hızınızı yakalayabilirler
o zamanda yer dayağımızı otururuz napalım
19-05-2022, 22:52:56
#15
yildizteknoloji
Arkama bile bakmam
19-05-2022, 22:57:22
#16
bakis
burakyildirim adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ben kaçardım
niye kaçıyorsunuz hocam ezici üstünlük var
19-05-2022, 22:59:21
#17
xCafune
Kaçıp kaçmamak önemli değilde kavgaya karışmış olmak sorun bence
19-05-2022, 23:01:39
#18
tolgi
5 kişinin içindeki grupta olsam da kaçardım
1
2
3
4
5
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler