Anket Ne yapardınız
Toplam Katılımcı Sayısı: 100
Ne yapardınız
Kaçardım
%60,00 (60 Oy)
Erkeklik yapıp dövüşürdüm
%40,00 (40 Oy)
  • 20-05-2022, 15:18:04
    #37
    Doğru bilinen büyük yanlışı düzeltiyorum

    Kavga: iki veya daha fazla kişinin kendi aralarında fiziksel kapışmasıdır.
    Dayak yeme: bir kişinin, bir veya birden kişi tarafından dövülmesidir. ( Bir nevi tek kale maç )

    1 v 5 te grup olan taraf akıllıysa üstüne zıplar araya aldığı zaman ölümüne döver buda kavga değil dayağa girer
  • 20-05-2022, 15:35:46
    #38
    Alabilecegim dusundugum an gozum kapali girerdim ancaaaaakk 5 kisiye dalmanin bir amaci olmali, o amac karsilamiyorsa 5 kisiye dalmayi, tabi ki topuk!
  • 20-05-2022, 16:07:36
    #39
    Topuk topuk topuk.
  • 20-05-2022, 17:40:16
    #40
    Bazı arkadaşlar; "saldırırdım, döverdim" gibi düşüncelere kapılmasın lütfen. Hayal edin; birine yumruk attınız diyelim siz daha o yumruğu geri çekene kadar size takarlar İşte bu yüzden herhangi bir sorun yoksa, yakınınıza laf vs. atmadılarsa erkeklik yapıp saldırayım düşüncesine kapılmayın. Yavaştan kaçış rotanızı çizin ve anında uygulayın.
  • 20-05-2022, 19:23:01
    #41
    Bundan 5-8yıl önce böyle keko duruma ben de denk gelmiştim. Lise yıllarımda vefat eden bir arkadaşımızın mezarlığını 3 kız 2 erkek yürüyoruz. Yolun solundaki bir grup keko laf atmaya başladılar. Şahsen biraz şiddete meyilli biriyim yani kavga etmekten çekinmem. Direk yanlarına gittim aralarında büyük olarak gözüme kestirdiğime yaklaşıp "ayıp birader yanımızda kız arkadaşlarımız var yakışmıyor" dedim ki ben bu cümleleri kurmaya yeltenirken yandaki yeni yetme kekolar laf söylüyordu. Neyse ben söyledikten sonra büyük keko " tamam kardeş bas git" dedi ve olay böyle kapanmıştı ama o an Allah ne verdiyse girerdim.

    Not : O zaman ki aklımla şuan ise hayallerim ve yapmak istediklerim var. Kulağımı tıkar giderdim.
  • 20-05-2022, 21:23:59
    #42
    15 Kişiye saldırdım vurdum vurdum saymadım


    https://youtu.be/tQUergQ_eLY