Bundan 5-8yıl önce böyle keko duruma ben de denk gelmiştim. Lise yıllarımda vefat eden bir arkadaşımızın mezarlığını 3 kız 2 erkek yürüyoruz. Yolun solundaki bir grup keko laf atmaya başladılar. Şahsen biraz şiddete meyilli biriyim yani kavga etmekten çekinmem. Direk yanlarına gittim aralarında büyük olarak gözüme kestirdiğime yaklaşıp "ayıp birader yanımızda kız arkadaşlarımız var yakışmıyor" dedim ki ben bu cümleleri kurmaya yeltenirken yandaki yeni yetme kekolar laf söylüyordu. Neyse ben söyledikten sonra büyük keko " tamam kardeş bas git" dedi ve olay böyle kapanmıştı ama o an Allah ne verdiyse girerdim.

Not : O zaman ki aklımla şuan ise hayallerim ve yapmak istediklerim var. Kulağımı tıkar giderdim.