Bazı arkadaşlar; "saldırırdım, döverdim" gibi düşüncelere kapılmasın lütfen. Hayal edin; birine yumruk attınız diyelim siz daha o yumruğu geri çekene kadar size
takarlar 
İşte bu yüzden herhangi bir sorun yoksa, yakınınıza laf vs. atmadılarsa erkeklik yapıp saldırayım düşüncesine kapılmayın. Yavaştan kaçış rotanızı çizin ve anında uygulayın.