Liseden çıktık bir gün. Lafın gelimi falan abartmıyorum rahat 15 kişi varlar. 2 arkadaş yürüyoruz eve doğru bu grubu gördük yürümeye devam ettik arada en az 300 metre vardı karşı yola geçtik. (Askeri bölge sadece cadde var gidebileceğimiz bir yol yok.) Biz karşıya geçince bunlarda geçti sonra tekrar geçti yine geçtiler aradaki fark kapanıyor sonra tekrar geçtik Allahın hakkı 3tür diyerek yine geçti bunlar. Dedim arkadaşa birşey yapana kadar bekle yapmaya kalktıklarında alabildiğimizi alalım dedik hiç değilse birşey yapmadık demeyiz dedik. Girdik bu grubun arasına bize omuz atıyorlar sonra niye omuz atıyorsunuz diyorlar sessizce devam ettik tam sona doğru geldik sesleri yükselmeye başladı bize dalacaklar aralarından birisi beni göstererek bu bizim mahallenin çocuğu bırakın dedi öyle kurtulduk. Halen aklıma geldikçe gülerim başkası olsa kesin pertini çıkarırlardı.