uçardım yamulturdum diyen arkadaşların böyle bi durumu hiç yaşamadığı belli.
2 kişiyle kavga ederken bile beyni 2 bölmek ve olağanüstü reflex göstermek gerekiyo. (tecrübeyle sabit)
yapmayın da, bigün başınıza gelirse sayısı fazla olan kişilere karşı kaçarak dövüşmek en etkilisidir.

o da şöyle gerçekleşir.
zaten kaçan siz olduğunuz için haliyle depar atıyosunuz.
sizin hızınıza yetişen ilk kişiye dönüp vuruyosun. sonra yine kaçıyosun.
her kaçışta arkadan gelen ilk kişiye 1 sağlam hamle yapıp kaçmak gerekiyo.
önemli olan yakalanıp ortada kalmamak. bu geriye çekilerek dövüşme sanatının bi adı varmı bilmiyorum.
ama 3 kişiyi bu yolla derdest etmiştim. yine de tavsiye etmem tabi o ayrı.

he bide aklıma şimdi geldi.
sırtını duvara yaslayarak olan yöntem var. en kötü koşulda bu da işe yarar.
çünkü beklenmeyen darbeler arkadan geldiğinde tehlikelidir çoğunlukla.
o yüzden arkadan saldırılacak imkan verilmemeli.