Merhaba arkadaşlar ben mavi kartlıyım Mart ayında Sat sınavına girdim ve istediğim diş hekimliğinin gelmeme ihtimali mevcut.
Ben yabancı uyruklu olarak Yıldız Teknik vs. Bir mühendisliğe yerleşsem okulu dondurabilir miyim veya ocak 2023 Merkezi Yös e kadar gitmesem ne olur eğer kazanırsam yeni kayıt yaptıracakken diplomam yarıya düşer mi ?
Üniversiteye Kayıt Yaptırıp 1 Sene Daha Çalışmak
6
●194
- 18-05-2022, 14:43:54Kayıt olup gitmeyebilirsin bir problem olmaz ama normalde Türkiye'den bir liseden mezunsan okul puanın kesiliyor kayıt yaptırıp gitmeyince. Mavi kartta durumu bilmiyorum.
- 18-05-2022, 14:44:21Evet Türkiyeden MezunumBarisTekce adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-05-2022, 14:45:02O zaman okuldan aldığınız puan yarıya düşer başka bir sıkıntı olmaz.Alarda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle