• 18-05-2022, 14:41:13
    #1
    Merhaba arkadaşlar ben mavi kartlıyım Mart ayında Sat sınavına girdim ve istediğim diş hekimliğinin gelmeme ihtimali mevcut.

    Ben yabancı uyruklu olarak Yıldız Teknik vs. Bir mühendisliğe yerleşsem okulu dondurabilir miyim veya ocak 2023 Merkezi Yös e kadar gitmesem ne olur eğer kazanırsam yeni kayıt yaptıracakken diplomam yarıya düşer mi ?
  • 18-05-2022, 14:43:54
    #2
    Kayıt olup gitmeyebilirsin bir problem olmaz ama normalde Türkiye'den bir liseden mezunsan okul puanın kesiliyor kayıt yaptırıp gitmeyince. Mavi kartta durumu bilmiyorum.
  • 18-05-2022, 14:44:21
    #3
    BarisTekce adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kayıt olup gitmeyebilirsin bir problem olmaz ama normalde Türkiye'den bir liseden mezunsan okul puanın kesiliyor kayıt yaptırıp gitmeyince. Mavi kartta durumu bilmiyorum.
    Evet Türkiyeden Mezunum
  • 18-05-2022, 14:44:47
    #4
    Hocam obp yarıya iner . bu da istediğiniz üniversiteden sizi 1 adım uzaklaştırır
  • 18-05-2022, 14:45:02
    #5
    Alarda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet Türkiyeden Mezunum
    O zaman okuldan aldığınız puan yarıya düşer başka bir sıkıntı olmaz.
  • 18-05-2022, 15:07:18
    #6
    sanırım o yarıya düşme 1 sene için vardı ilk sene gidip sınava 2. sene girince puan yarıya düşmüyor diye hatırlıyorum tabi 15 sene geçti benim dönemden yanılıyor olabilirim
  • 18-05-2022, 15:31:41
    #7
    Benim bildiğim kazanıpta kayıt yaptırmazsan puanın düşüyor ama kayıt yaptırıp da gitmemezlik durumunda sorun olmuyor diye biliyorum