Konu
Üniversiteye Kayıt Yaptırıp 1 Sene Daha Çalışmak
18-05-2022, 14:43:54
#2
BarisTekce
Kayıt olup gitmeyebilirsin bir problem olmaz ama normalde Türkiye'den bir liseden mezunsan okul puanın kesiliyor kayıt yaptırıp gitmeyince. Mavi kartta durumu bilmiyorum.