Merhaba arkadaşlar ben mavi kartlıyım Mart ayında Sat sınavına girdim ve istediğim diş hekimliğinin gelmeme ihtimali mevcut.

Ben yabancı uyruklu olarak Yıldız Teknik vs. Bir mühendisliğe yerleşsem okulu dondurabilir miyim veya ocak 2023 Merkezi Yös e kadar gitmesem ne olur eğer kazanırsam yeni kayıt yaptıracakken diplomam yarıya düşer mi ?