Konu
Üniversiteye Kayıt Yaptırıp 1 Sene Daha Çalışmak
18-05-2022, 14:45:02
#5
BarisTekce
Alarda adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Evet Türkiyeden Mezunum
O zaman okuldan aldığınız puan yarıya düşer başka bir sıkıntı olmaz.