BarisTekce adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kayıt olup gitmeyebilirsin bir problem olmaz ama normalde Türkiye'den bir liseden mezunsan okul puanın kesiliyor kayıt yaptırıp gitmeyince. Mavi kartta durumu bilmiyorum.
Evet Türkiyeden Mezunum