Konu
Üniversiteye Kayıt Yaptırıp 1 Sene Daha Çalışmak
18-05-2022, 14:44:21
#3
Alarda
BarisTekce adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kayıt olup gitmeyebilirsin bir problem olmaz ama normalde Türkiye'den bir liseden mezunsan okul puanın kesiliyor kayıt yaptırıp gitmeyince. Mavi kartta durumu bilmiyorum.
Evet Türkiyeden Mezunum