Konu
Üniversiteye Kayıt Yaptırıp 1 Sene Daha Çalışmak
18-05-2022, 15:07:18
#6
PaSaSa
sanırım o yarıya düşme 1 sene için vardı ilk sene gidip sınava 2. sene girince puan yarıya düşmüyor diye hatırlıyorum tabi 15 sene geçti benim dönemden yanılıyor olabilirim