DigitalCheap adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Dost sandıklarım gerçekten dostum değil gibi hissediyorum
17
●576
- 16-05-2022, 01:56:59Valla ben samimiyimde onlar pek samimi değil heralde nabza göre falan gerek yok. İlk aramalarında çata çat konuşacam çokta umrumda zaten bir şeyin kötü olarak hayatımda yer edinmesindense hiç olmamasını tercih etmek lazım
- 16-05-2022, 02:09:04Yaşım 29 seninkine benzer 2 - 3 samimi arkadaşım vardı. Birisi çocukluk diğeri lise arkadaşımdı. Ameliyat olduğumda çocukluk arkadaşım üniversiteden ziyaretime bile gelmediği gibi arayıp geçmiş olsun bile dememişti. Aynı gün okulu tatile girmi sevgilisini ve dieğr arkadaşlarını alıp bizim burada gezmeye gidip İnstagrama atmıştı. Bayağı koymuştu bana. Diğer arkadaşımla görüşüyordum o da geçen seve evlendi. Evlilikten 2 - 3 ay önce yanıma geldi görüşmüştük düğüne falan beklerim dedi. Düğün günü yaklaşınca hediyemi elbieselerimi vs aldım ama düğüne bile çağırmadı. Demem o ki arkadaşlık kardeşlik yalan. Herkes bir süre sonra kendi hayatına bakıyor. Bu dünyaya tek geldin evlensen bile tek öleceksin çok fazla beklentimiz olmasın
- 16-05-2022, 02:13:1010 yıllık lise arkadaşımı geçen gün tamamen hayatımdan çıkardım neden mi?
1 kere para harcamadı o kadar buluştuk görüştük (durumu müsait olmadı hiç) ama baskalarıyla bulusunca hep parası vardı bana gelince hiç olmadı nedense, bende diretmedim.
Her buluştuğumuzda köpek gibi eğleniyoruz en 2k para harcıyorum ama asla aramaz sormaz, geçen gün aradım neden böylesin hiç aramıyorsun sormuyorsun kaç yıllık arkadaşız insan bir arar sorar dedim özür falan diledi vs, geçen gün perşembeye plan yaptık. Perşembe günü mesaj atıyorum buna nerdesin diyorum kanka dışarıdayım diyor bana
O an içimden ne dediğimi herkes tahmin ediyordur..
Lise1den beri arkadaşız 24 yaşındayım siz düşünün, yaşadığımız onca şeye rağmen sildim attım, beni aramayan sormayan birinin hayatımda işi yok (aileme dahil olsa bile). - 16-05-2022, 02:48:07Hocam bende 25 yaşındayım ve inanır mısınız? Böyle arayıpta buluşalım diyebileceğim tek bir insan evladı yok
) şuan gece 3 olmak üzere pek çok projem var tek motivasyon kaynağım para olmuş durumda şuna inanıyorum para kendi başına dostluk kurmaz ama akıllı harcanılan para en ala dostluğu bile kurar. O yüzden
I'm Gonna Try Again and again - 16-05-2022, 03:14:44hemen hemen herkesin benzer anıları vardır,yaşı daha genç arkadaşların henüz yoksa onlarında yakında olur
hepsinin farklı sebepleri vardır,sonuç aynıdır.birisi evlenir,bekarsın diye senle görüşmeyi keser mesela.artık kendisi level atlamıştır,seni sürekli ezikler işte ben evliyim sen bekarsın diye.kimisi vardır aynı meslek için okuduk ve ben atandım,sen atanamadın diye karşıdaki aşagılar,onla görüşmeyi keser.kimisi çıkarcıdır sadece,marsaflarını sana yıkmaktan başka derdi yoktur filan böyle uzar gider liste.yapıcak bişey yok malasef...
- 16-05-2022, 03:47:40Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Bunları düşünmekte haklısın ama önüne bakmalısın. Sen de başka arkadaşlar edin onlarla takılmaya çalış. Ben bir eski arkadaşımla nerdeyse her gün görüşürdük kardeş gibiydik. İstanbula geldiğim ilk senelerden beri 12 yıldan fazladır arkadaştık. Çok saçma bir şekilde arkadaşlığı bitirdi. Galiba ayrıldığım kıza karşı onun yanında tepki gösterirken bazı şeyleri üzerine alalındı. Bu şekilde zor en acılı günlerimde yalnız bıraktı. Kendi kafasında bişeyler kurdu sanırım. Çok zordu ikisinin üst üste gelmesi ama güçlü durdum. Fazla arkadaşımda yoktu. Diğer samimi arkadaşımda o da bir süre yazmadı ben de hiç aramadım sonra onla düzeldik. Dediğim gibi ne kıza ne dosta pek takılma hayatını yaşa kafanı boşaltıp. Herkes hakkettiği yerde kendini bulur. Paran varsa dostunda olur kız arkadaşında.
- 16-05-2022, 06:20:06Yaşam tecrübelerim gösterdi ki kimin dost olduğunu anlamak için sağlam düşmek gerekiyormuş. Öyle bir süreçten geçtim ki "şu adam hayatımda olmazsa olmaz" dediğim kişiler olmasa da olurmuş. "Şu adam hayatımda olsa ne olur olmasa ne olur" dediğim kişiler hayatımda olmazsa olmazmış..
Senin meselene gelirsek güzel kardeşim..
Sen işine odaklan. İnsan ilişkilerindeki vefayı çok takma kafana. Kendine kafa dengi sağlam bir tane dost seç. Şu yalan dünyada bir tane sağlam dost yeter insana. Bi taneden fazlasını da bulamazsın zaten kolay kolay..