10 yıllık lise arkadaşımı geçen gün tamamen hayatımdan çıkardım neden mi?
1 kere para harcamadı o kadar buluştuk görüştük (durumu müsait olmadı hiç) ama baskalarıyla bulusunca hep parası vardı bana gelince hiç olmadı nedense, bende diretmedim.
Her buluştuğumuzda köpek gibi eğleniyoruz en 2k para harcıyorum ama asla aramaz sormaz, geçen gün aradım neden böylesin hiç aramıyorsun sormuyorsun kaç yıllık arkadaşız insan bir arar sorar dedim özür falan diledi vs, geçen gün perşembeye plan yaptık. Perşembe günü mesaj atıyorum buna nerdesin diyorum kanka dışarıdayım diyor bana

O an içimden ne dediğimi herkes tahmin ediyordur..
Lise1den beri arkadaşız 24 yaşındayım siz düşünün, yaşadığımız onca şeye rağmen sildim attım, beni aramayan sormayan birinin hayatımda işi yok (aileme dahil olsa bile).