DigitalCheap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yani arandaki samimiyete göre değişir tabi ben olsam argo olarak konuşurum nedir la bu hareketleriniz gibisinden girerim sonra nabza göre şerbet veririm
Valla ben samimiyimde onlar pek samimi değil heralde nabza göre falan gerek yok. İlk aramalarında çata çat konuşacam çokta umrumda zaten bir şeyin kötü olarak hayatımda yer edinmesindense hiç olmamasını tercih etmek lazım