Yaşım 29 seninkine benzer 2 - 3 samimi arkadaşım vardı. Birisi çocukluk diğeri lise arkadaşımdı. Ameliyat olduğumda çocukluk arkadaşım üniversiteden ziyaretime bile gelmediği gibi arayıp geçmiş olsun bile dememişti. Aynı gün okulu tatile girmi sevgilisini ve dieğr arkadaşlarını alıp bizim burada gezmeye gidip İnstagrama atmıştı. Bayağı koymuştu bana. Diğer arkadaşımla görüşüyordum o da geçen seve evlendi. Evlilikten 2 - 3 ay önce yanıma geldi görüşmüştük düğüne falan beklerim dedi. Düğün günü yaklaşınca hediyemi elbieselerimi vs aldım ama düğüne bile çağırmadı. Demem o ki arkadaşlık kardeşlik yalan. Herkes bir süre sonra kendi hayatına bakıyor. Bu dünyaya tek geldin evlensen bile tek öleceksin çok fazla beklentimiz olmasın