Yaşam tecrübelerim gösterdi ki kimin dost olduğunu anlamak için sağlam düşmek gerekiyormuş. Öyle bir süreçten geçtim ki "şu adam hayatımda olmazsa olmaz" dediğim kişiler olmasa da olurmuş. "Şu adam hayatımda olsa ne olur olmasa ne olur" dediğim kişiler hayatımda olmazsa olmazmış..
Senin meselene gelirsek güzel kardeşim..
Sen işine odaklan. İnsan ilişkilerindeki vefayı çok takma kafana. Kendine kafa dengi sağlam bir tane dost seç. Şu yalan dünyada bir tane sağlam dost yeter insana. Bi taneden fazlasını da bulamazsın zaten kolay kolay..