hemen hemen herkesin benzer anıları vardır,yaşı daha genç arkadaşların henüz yoksa onlarında yakında olur hepsinin farklı sebepleri vardır,sonuç aynıdır.birisi evlenir,bekarsın diye senle görüşmeyi keser mesela.artık kendisi level atlamıştır,seni sürekli ezikler işte ben evliyim sen bekarsın diye.kimisi vardır aynı meslek için okuduk ve ben atandım,sen atanamadın diye karşıdaki aşagılar,onla görüşmeyi keser.kimisi çıkarcıdır sadece,marsaflarını sana yıkmaktan başka derdi yoktur filan böyle uzar gider liste.yapıcak bişey yok malasef...