Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Bunları düşünmekte haklısın ama önüne bakmalısın. Sen de başka arkadaşlar edin onlarla takılmaya çalış. Ben bir eski arkadaşımla nerdeyse her gün görüşürdük kardeş gibiydik. İstanbula geldiğim ilk senelerden beri 12 yıldan fazladır arkadaştık. Çok saçma bir şekilde arkadaşlığı bitirdi. Galiba ayrıldığım kıza karşı onun yanında tepki gösterirken bazı şeyleri üzerine alalındı. Bu şekilde zor en acılı günlerimde yalnız bıraktı. Kendi kafasında bişeyler kurdu sanırım. Çok zordu ikisinin üst üste gelmesi ama güçlü durdum. Fazla arkadaşımda yoktu. Diğer samimi arkadaşımda o da bir süre yazmadı ben de hiç aramadım sonra onla düzeldik. Dediğim gibi ne kıza ne dosta pek takılma hayatını yaşa kafanı boşaltıp. Herkes hakkettiği yerde kendini bulur. Paran varsa dostunda olur kız arkadaşında.