Doğan ve Seyyit Çağlı Çetesi Çökertme Operasyonu
127
●19.126
- 02-09-2023, 11:48:45Bende daha Dün Denizli 1. Ağır Ceza Mahkemesi davamı sormaya gitmiştim. Seyyİt e ulaşmaya çalışıyorlarmış. Ulaşamamışlar dün bekleme için son tarihmiş. Yani benim davada da sona yaklaşıyoruz. Bugün bir başka konu daha açılmış. Duruşmaya çağırmışlar. Kesinlikle şikayetimizi geri çekmeyelim. Ben para iadesi de kabul etmeyeceğim. Sürünsün kerata kodeslerde... Bıraktı sanmayın halen uğraşıyorum ama malum T. C. Adalet sistemi...
- 13-09-2023, 20:26:24Hocam geçen Denizli Adliyesi'ne yine gittim. SeyyİT Çağlı'yı benim dosya ile alakalı ifadeye çağırmışlar ve ifadesinde pişman olduğunu ve zararımı tanzim etmek istediğini beyan etmiş... Değerli yöneticimiz Coşkun beyin yönlendirmeleriyle R10 avukatlarından @Marks beye ulaştım. Yani ceza indirim alınmaması için zararın tanziminin talep edilmemesi gerektiği konusunda değerli bilgiler verdi.Harken adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben bu yola o velede ceza aldırmak amacıyla çıktım. O velede ceza aldırmak için zararımın tazminini talep etmeyeceğim hatta reddeceğim. Ceza alması için sonuna kadar uğraşacağım. Çok yakında savcı bana ulaşacak ve bu durumu soracakmış. Kararımı kendisine bildirince muhtemelen mahkemeye çıkacağız onla. Şimdilik durum bu şekilde...
Bu arada Seyyit'in Kasım 2023 ayındaki duruşmasına da "100 kişi de gitseniz sonuç değişmez" görüşü aldım. Ha meraktan ben gelirim belki ama topluca gitmemizin bir anlamı olmayacak anladığım o... Hatta davaların birleşmemesi için davalarımızın birbirinden bağımsız ilerlemesi daha doğru olabilir şeklinde bir yorum da aldım. Mahkemeye beraber gidersek hakim davaları birleştirebilirmiş. Bu da SeyyİT lehine bir durum olurmuş.
Son durum bu şekilde. Konunun takipçisiyim. Başka dava açan arkadaşlar varsa bana ulaşsın. Lütfen bu başlığı takipte kalınız! - 07-11-2023, 11:31:18Hocam eline sağlık. Daha beter olsun. Benim dava da arkasından gelecektir. Bu arada yazdığını yeni gördüm ama avukat Seyyit Çağlı gelmez zaten dedi. Gitsen de hakim söz vermez sana dedi o yüzden gelme gereği duymadım. Duruşmaya gelmedi dimi?Harken adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-11-2023, 19:45:47Evet gelmedi umarım kısa sürede yakalanır ve cezasini çekerVSaBaH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-11-2023, 22:10:27Konu yukarı çıktı yeni sandım, 1 yılın konusuymus.
Kafam almıyor, bu adam yıllarca çarpıp çırpıp adresine kadar belli iken doğru dürüst sonuç alınamıyor.
Ben basit küçük hatalarıma takıntı yapıp kafayı yiyorum. Yani gerçekten kafam almıyor. İnsanlar mı çok özgüvenli? Neden böyle?? - 08-11-2023, 22:18:47Üstat çok haklısın. Anlattığım gibi bende elemanı çok küçümsediğim için çarpılanlardanım. Hayatımda ilk kez dolandırıldım. Ama bunu öğrendiğimde bunların bir çete olduğunu ve yüzlerce kişiyi dolandırdıklarını gördüğümde küçümsememin yersiz olduğunu anladım. İnsanlar parayı önemseyip arkasında düşmüyor. Bizler düştük ve sonuç alacağız inşallah. Bana paramı iade etmeyi teklif etti kabul etmedim. Önemli olan para değil önemli olan bu SeyyİT'in kodese girmesi... Ondan uğraşıyorum 1 yıldır. Ama malum adalet sistemimiz çok yavaş ve henüz içeri attıramadık.adwerd0z1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-11-2023, 22:21:47Evet, ben yeni sandım konuyu 1 yılın konusuymuş. Cidden şaşırtıcı hocam...VSaBaH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle