VSaBaH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam eline sağlık. Daha beter olsun. Benim dava da arkasından gelecektir. Bu arada yazdığını yeni gördüm ama avukat Seyyit Çağlı gelmez zaten dedi. Gitsen de hakim söz vermez sana dedi o yüzden gelme gereği duymadım. Duruşmaya gelmedi dimi?
Evet gelmedi umarım kısa sürede yakalanır ve cezasini çeker