Hocam eline sağlık. Daha beter olsun. Benim dava da arkasından gelecektir. Bu arada yazdığını yeni gördüm ama avukat Seyyit Çağlı gelmez zaten dedi. Gitsen de hakim söz vermez sana dedi o yüzden gelme gereği duymadım. Duruşmaya gelmedi dimi?
Evet gelmedi umarım kısa sürede yakalanır ve cezasini çeker