Merhaba arkadaşlar şimdi duruşmadan çıktım. kamu davası açıldı haklarında arama kararı çıkartıldı.
Hocam eline sağlık. Daha beter olsun. Benim dava da arkasından gelecektir. Bu arada yazdığını yeni gördüm ama avukat Seyyit Çağlı gelmez zaten dedi. Gitsen de hakim söz vermez sana dedi o yüzden gelme gereği duymadım. Duruşmaya gelmedi dimi?