Son durum nedir bilgi verebilir misiniz?
Hocam geçen Denizli Adliyesi'ne yine gittim.
SeyyİT Çağlı'yı benim dosya ile alakalı ifadeye çağırmışlar ve ifadesinde pişman olduğunu ve zararımı tanzim etmek istediğini beyan etmiş... Değerli yöneticimiz Coşkun beyin yönlendirmeleriyle R10 avukatlarından @Marks beye ulaştım. Yani ceza indirim alınmaması için zararın tanziminin talep edilmemesi gerektiği konusunda değerli bilgiler verdi.
Ben bu yola o velede ceza aldırmak amacıyla çıktım. O velede ceza aldırmak için zararımın tazminini talep etmeyeceğim hatta reddeceğim. Ceza alması için sonuna kadar uğraşacağım. Çok yakında savcı bana ulaşacak ve bu durumu soracakmış. Kararımı kendisine bildirince muhtemelen mahkemeye çıkacağız onla. Şimdilik durum bu şekilde...
Bu arada Seyyit'in Kasım 2023 ayındaki duruşmasına da "
100 kişi de gitseniz sonuç değişmez" görüşü aldım. Ha meraktan ben gelirim belki ama topluca gitmemizin bir anlamı olmayacak anladığım o... Hatta davaların birleşmemesi için davalarımızın birbirinden bağımsız ilerlemesi daha doğru olabilir şeklinde bir yorum da aldım. Mahkemeye beraber gidersek hakim davaları birleştirebilirmiş. Bu da SeyyİT lehine bir durum olurmuş.
Son durum bu şekilde. Konunun takipçisiyim. Başka dava açan arkadaşlar varsa bana ulaşsın.
Lütfen bu başlığı takipte kalınız!