Bende daha Dün Denizli 1. Ağır Ceza Mahkemesi davamı sormaya gitmiştim. Seyyİt e ulaşmaya çalışıyorlarmış. Ulaşamamışlar dün bekleme için son tarihmiş. Yani benim davada da sona yaklaşıyoruz. Bugün bir başka konu daha açılmış. Duruşmaya çağırmışlar. Kesinlikle şikayetimizi geri çekmeyelim. Ben para iadesi de kabul etmeyeceğim. Sürünsün kerata kodeslerde... Bıraktı sanmayın halen uğraşıyorum ama malum T. C. Adalet sistemi...