Konu yukarı çıktı yeni sandım, 1 yılın konusuymus.
Kafam almıyor, bu adam yıllarca çarpıp çırpıp adresine kadar belli iken doğru dürüst sonuç alınamıyor.
Ben basit küçük hatalarıma takıntı yapıp kafayı yiyorum. Yani gerçekten kafam almıyor. İnsanlar mı çok özgüvenli? Neden böyle??
Üstat çok haklısın. Anlattığım gibi bende elemanı çok küçümsediğim için çarpılanlardanım. Hayatımda ilk kez dolandırıldım. Ama bunu öğrendiğimde bunların bir çete olduğunu ve yüzlerce kişiyi dolandırdıklarını gördüğümde küçümsememin yersiz olduğunu anladım. İnsanlar parayı önemseyip arkasında düşmüyor. Bizler düştük ve sonuç alacağız inşallah. Bana paramı iade etmeyi teklif etti kabul etmedim. Önemli olan para değil önemli olan bu SeyyİT'in kodese girmesi... Ondan uğraşıyorum 1 yıldır. Ama malum adalet sistemimiz çok yavaş ve henüz içeri attıramadık.