Konu yukarı çıktı yeni sandım, 1 yılın konusuymus.
Kafam almıyor, bu adam yıllarca çarpıp çırpıp adresine kadar belli iken doğru dürüst sonuç alınamıyor.

Ben basit küçük hatalarıma takıntı yapıp kafayı yiyorum. Yani gerçekten kafam almıyor. İnsanlar mı çok özgüvenli? Neden böyle??