coder_1 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Çok övülen sağlık sistemi (Diş Randevusu)
75
●3.588
- 23-04-2022, 16:27:08Bu soruyu soranın arabasına kasko da yaptırmaması lazım. 3 sene kaza yapmadım 4.sene niye yaptırayım ki mantığıyla aynı. Sigorta denen şey ön görülmeyen durumlar için yaptırılır zaten.Zyklon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-04-2022, 16:32:16Üyeliği durdurulduSağlıkta ön göremediğin durumlar genelde acil durumlar oluyor. Anayasada belirtildiği üzere devlet seni iyileştirmekle yükümlü. Kaskosuz araban pert olduğu zaman devlet sana eğer suçsuz isen zorunlu trafik sigortasında belirtilen komik tutarı veriyor.coder_1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
40 yaşından önce sağlık masraflarınız gayet az ve ayda 1600 tl etmez. Bütünü ile parasal açıdan bakıyorum. - 23-04-2022, 16:38:03Diş çekimi sadece daha büyük sorunlar ve maliyetler demektir hocam. Çekilen dişten dolayı çenenizde kayma vs olduğu oluyor. Tabi çene yapınıza ve dişin konumuna bağlı bir durum. Ayrıca implant yaptırmak isterseniz oda ayrı masraf. Eğer kanal tedavisi imkanınız varsa mutlaka kanal tedavisi olmanızı öneririm.ErsinSUCU adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yıl başında ağrıyan bir azı dişim vardı. Devlet hastanesine gittiğimde bunun çekilmesi lazım ama bunu ben çekemem uzmana gitmen lazım dedi. Uzmandan randevu almam için öncelik açtı bana sistemden ona rağmen 2 hafta randevu bulamadım. Her ilçeyi denedim ama sonuç alamadım. Sonra yeni açılan bir kliniği tavsiye ettiler arkadaşlar. Ataşehirde memorial hastanesine çok yakın bir konumda.
Rıfat hoca istersen çekeriz ama bunu çekmeye gerek yok kurtarırız biz bunu dedi. Sonra Bernis hoca 2 haftada 3 seans ile iltihaplı dişimi kanal tedavisi ile bana geri kazandırdı. Yeni açıldıkları için ben tüm işlemleri 1000 liraya halletmiştim. Kanal tedavisi ve üzerine dolgu olarak.
Dişinizi görmeden net fiyat veremez kimse ama whatsappdan yazıp sorabilirsiniz. Ortalama fiyatı öğrenebilirsiniz. +90 552 741 40 00 numaraları. Muayene zaten ücretsiz hocam. İmkanınız varsa gidip bir görünün. - 23-04-2022, 16:42:29Ayrıca konuyu başka yerlere çekip konuyu açan kişinin sorusundan başka her şeye cevap veren arkadaşları kınıyorum. Gidin başka yerde yapın eleştirinizi. Adam sizden devlet sağlık sistemini eleştirmenizi istememiş çözüm önerisinde bulunmanızı ve fikirlerinizi sormak istemiş.
- 23-04-2022, 16:48:35Bu olay tamamen kişilere bağlı. Adam evli çocukları var, eşi var. Çocuğu baba buram ağırıyor dediğinde ne yapacak bekle çocuğum acillik ol devlet sana ücretsiz bakar mı diyecek? Paşa paşa gidip yaptıracak tüm tetkikleri parasını da verecek. Kaldı ki işsizden bile genel sağlık sigortası mecburi her türlü geçiriyorlar yani. Ben bağkur ödüyorum 1500 lira. Bağkuru iptal etsem 150 lira gss çıkacak emekliliğe vs hiçbir işe yaramıyor ve zorunlu. 1500-150= 1350 lira ödemiş oluyorum aslında. Emekliliğime de etki ediyor. Kendini acillik sanıp gittiğinde tetkiklerde acil olmadığın anlaşılırsa bütüm ücreti de yıkarlar sana. Özel hastane bile sgklı isen indirim yapıyor ayrıca. Sigortasız harcayacağım para ileride bağkura ödeyeceğim parayı geçerse keşke bağkura ödeyeydim de en azından emekliliğe işler derdim mesela. Herkesin risk faktör anlayışı farklı o yüzden tek düşünce ile genellenemez bahsetmek istediğim bu.Zyklon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-04-2022, 16:53:30İzmir'de bir klinikte dolguya 200 vermiştim (4-5 ay oldu) bir arkadaş 1k gibi bir fiyat vermiş, aşırı lüks bir yer veya abartı fiyat olduğu kanısındayım. 4-5 ay içinde o seviyeye zamlayacağı akıl kârı değil zira. Devlette her zaman diş konusu sıkıntı olmuştur. Maddi kaynak ayırıp özele gitmek gerekiyor açıkcası, zira aksatmaya gelecek bir konu değil.
- 23-04-2022, 17:21:16Dostum ben geçen gün baktım İstanbulda oturuyorum oturduğum semtte bulamadım başka semtten aldım metroyla giderim , 10-12 gün sonrasına alabildim . İleri tarihlere ve başka hastanelere bakın , özel hastaneye gittik sorduk kanal tedavisi 1000 TL bir de dolgu yapacakmış 300-500 de o tutar diye düşünüyoruz özel hastaneler çok pahalı devlete gitmeni tavsiye ederim.ErsinSUCU adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben tam tersi düşünüyorum , özel okulda zaten sınıfı her türlü geçirdikleri için kimse bir şey öğrenmiyor herkes laylaylom ama devlette kimse kalmamak için dersi pür dikkat dinliyor aynı şey özel hastane içinde geçerdi özel hastanede ki doktorlar -Tahminimce- devlet hastanelerine atanamadıkları için yeteri kadar başarılı olmadıkları için özel hastanelere alınıyor , ayrıca bende diş doktoru arayışındayım gitmeden önce özel hastanede randevu aldığım doktoru araştırdım 25-26 yaşında zaten 20-22 yaşında mezun olmuştur 2-3 yıllık doktor , devlet hastanesinde ki doktoru araştırdım 30 yıllık doktor sence 30 yıllık doktor mu daha iyidir 2-3 yıllık doktor mu ? Cevabı sende biliyorsun bakış açın bence tamamiyle yanlış.Rothstein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 23-04-2022, 17:29:19Merhaba hocam , özelden yazamıyorum kutunuz dolu . Benim de dişimde sorun var ve bende randevu aldım Ataşehir diş hastanesine , kanal tedavisi ve dolgu yapılması lazım . Doktorlar nasıl ? Gidip görmüş biri olarak beni bilgilendirebilir misiniz ?^FB-DeViL^ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle