coder_1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu soruyu soranın arabasına kasko da yaptırmaması lazım. 3 sene kaza yapmadım 4.sene niye yaptırayım ki mantığıyla aynı. Sigorta denen şey ön görülmeyen durumlar için yaptırılır zaten.
Sağlıkta ön göremediğin durumlar genelde acil durumlar oluyor. Anayasada belirtildiği üzere devlet seni iyileştirmekle yükümlü. Kaskosuz araban pert olduğu zaman devlet sana eğer suçsuz isen zorunlu trafik sigortasında belirtilen komik tutarı veriyor.

40 yaşından önce sağlık masraflarınız gayet az ve ayda 1600 tl etmez. Bütünü ile parasal açıdan bakıyorum.