Çok övülen sağlık sistemi (Diş Randevusu)
75
●3.588
- 23-04-2022, 14:05:383 aydır göz ve kulak için randevu alamadım ne bekliyoruz ki zaten şaka gibi gerçek hayat sanandresdeyiz sanki
- 23-04-2022, 14:05:52Allah'a şükür olsun hastaneye çok işim düşmüyorZyklon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bir tek gözümde astigmat var 1.5 yıldır ölçüm yaptırmamıştım değeri yüksek ise yeni gözlüğe geçiş yapayım diyecektim onuda yapamadık sağlık olsun
- 23-04-2022, 14:10:33Üyeliği durdurulduGöz muayenesinin kralı 1000 TL olsun. Ertesi güne bulursun...
Günümüzde sağlık hizmetlerinden yararlanmak için sigortalı olmak bence anlamsız. Randevu alamıyorsun, genelde 5 dakikada postalanıyorsun, sen para verirken bazıları vermiyor senden alınıyor paraları, falan filan. - 23-04-2022, 14:31:13saat 16:00`da yeni randevular açılır alamama imkanı yok ama bazı bölümler 30 saniyede bitiyor hızlı almak lazım
birde 15 gün sonrasına verdiği için 15 gün sonrasını kontrol edin resmi tatil haftasonu falansa yeni randevular açılmaz mesela perşembe ve cuma saat 16`da randevu alamazsınız
özel düşünürseniz acil değilse direkt muayene olmayın bazı indirimleri kovalayın mesela yakınsanız pendikkart diye bir şey var dünyagöz hastanesinde tüm hesaba ek %30 indirim sağlıyor bir çok hastanede indirimi var bunun dışında tamamlayıcı sigorta vs. yaptırabilirsiniz böylece işlemleriniz daha ucuza gelir. - 23-04-2022, 14:34:41Hocam iyi güzelde Allah korusun trafik kazası geçirsek uzun süre hastanede yatmak zorunda kalsak büyük ameliyatları olmak zorunda olsak işin içinden çıkamayız. Hayatımız boyunca basit tıbbi muayene olacaksak dediğiniz mantıklıZyklon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-04-2022, 14:35:46Üyeliği durdurulduKırmızı acilseniz devlet ücretsiz sağlık hizmetini sunmak zorunda.Paramedik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-04-2022, 15:44:121000 tl ile sağlık hizmeti alamazsın. Tamamlayıcı sağlık sigortası denen şey hali hazırda sgklı isen geçerli. Özel sağlık sigortası da bu fiyata bulamazsın.Zyklon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bir tek gözümde astigmat var 1.5 yıldır ölçüm yaptırmamıştım değeri yüksek ise yeni gözlüğe geçiş yapayım diyecektim onuda yapamadık sağlık olsun