• 23-04-2022, 14:05:38
    #28
    🏆 SMM-PANEL.NET
    3 aydır göz ve kulak için randevu alamadım ne bekliyoruz ki zaten şaka gibi gerçek hayat sanandresdeyiz sanki
  • 23-04-2022, 14:05:52
    #29
    Zyklon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Paran varsa sgk'ya işin düşmez. Ben bu verilen aylık haraçları ve sağlanan hizmeti deli saçması buluyorum.
    Allah'a şükür olsun hastaneye çok işim düşmüyor bir tek gözümde astigmat var 1.5 yıldır ölçüm yaptırmamıştım değeri yüksek ise yeni gözlüğe geçiş yapayım diyecektim onuda yapamadık sağlık olsun
  • 23-04-2022, 14:10:33
    #30
    Üyeliği durduruldu
    Göz muayenesinin kralı 1000 TL olsun. Ertesi güne bulursun...

    Günümüzde sağlık hizmetlerinden yararlanmak için sigortalı olmak bence anlamsız. Randevu alamıyorsun, genelde 5 dakikada postalanıyorsun, sen para verirken bazıları vermiyor senden alınıyor paraları, falan filan.
  • 23-04-2022, 14:19:53
    #31
    Diş çekimi için özele 250Tl ödedim, göz ve diş için kesinlikle özeli tavsiye ederim.
  • 23-04-2022, 14:30:35
    #32
    geçen haftalarda nörolojiye muayene olcaktım. hastanın biri doktora demedini bırakmadı. doktor ben gidiyorum dedi. nereye derken. istifa etmeye gidiyorum naparsanız yapın dedi. gidip istifa etti. ertesi hafta özel hastanede işe başlamış. muayene 250tl.
  • 23-04-2022, 14:31:13
    #33
    saat 16:00`da yeni randevular açılır alamama imkanı yok ama bazı bölümler 30 saniyede bitiyor hızlı almak lazım

    birde 15 gün sonrasına verdiği için 15 gün sonrasını kontrol edin resmi tatil haftasonu falansa yeni randevular açılmaz mesela perşembe ve cuma saat 16`da randevu alamazsınız

    özel düşünürseniz acil değilse direkt muayene olmayın bazı indirimleri kovalayın mesela yakınsanız pendikkart diye bir şey var dünyagöz hastanesinde tüm hesaba ek %30 indirim sağlıyor bir çok hastanede indirimi var bunun dışında tamamlayıcı sigorta vs. yaptırabilirsiniz böylece işlemleriniz daha ucuza gelir.
  • 23-04-2022, 14:34:41
    #34
    Zyklon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ayda 1600 tl sigorta ödeyeceğinize 1000 tl sağlık hizmeti alın. Kalan 600 tl ile dolar alın ve 50 yaşınıza kadar dokunmayın.

    Her ay 1000 tl harcamayacaksınız, onuda dolar alın.

    Emekliliğinizde bana teşekkür edersiniz. Teyzelere amcalara afganlara surilere sponsor olmaya ben şahsen doydum...
    Hocam iyi güzelde Allah korusun trafik kazası geçirsek uzun süre hastanede yatmak zorunda kalsak büyük ameliyatları olmak zorunda olsak işin içinden çıkamayız. Hayatımız boyunca basit tıbbi muayene olacaksak dediğiniz mantıklı
  • 23-04-2022, 14:35:46
    #35
    Üyeliği durduruldu
    Paramedik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam iyi güzelde Allah korusun trafik kazası geçirsek uzun süre hastanede yatmak zorunda kalsak büyük ameliyatları olmak zorunda olsak işin içinden çıkamayız. Hayatımız boyunca basit tıbbi muayene olacaksak dediğiniz mantıklı
    Kırmızı acilseniz devlet ücretsiz sağlık hizmetini sunmak zorunda.
  • 23-04-2022, 15:44:12
    #36
    Zyklon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ayda 1600 tl sigorta ödeyeceğinize 1000 tl sağlık hizmeti alın. Kalan 600 tl ile dolar alın ve 50 yaşınıza kadar dokunmayın.

    Her ay 1000 tl harcamayacaksınız, onuda dolar alın.

    Emekliliğinizde bana teşekkür edersiniz. Teyzelere amcalara afganlara surilere sponsor olmaya ben şahsen doydum...
    1000 tl ile sağlık hizmeti alamazsın. Tamamlayıcı sağlık sigortası denen şey hali hazırda sgklı isen geçerli. Özel sağlık sigortası da bu fiyata bulamazsın.