Zyklon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Paran varsa sgk'ya işin düşmez. Ben bu verilen aylık haraçları ve sağlanan hizmeti deli saçması buluyorum.
Allah'a şükür olsun hastaneye çok işim düşmüyor bir tek gözümde astigmat var 1.5 yıldır ölçüm yaptırmamıştım değeri yüksek ise yeni gözlüğe geçiş yapayım diyecektim onuda yapamadık sağlık olsun