Göz muayenesinin kralı 1000 TL olsun. Ertesi güne bulursun...

Günümüzde sağlık hizmetlerinden yararlanmak için sigortalı olmak bence anlamsız. Randevu alamıyorsun, genelde 5 dakikada postalanıyorsun, sen para verirken bazıları vermiyor senden alınıyor paraları, falan filan.