Paramedik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam iyi güzelde Allah korusun trafik kazası geçirsek uzun süre hastanede yatmak zorunda kalsak büyük ameliyatları olmak zorunda olsak işin içinden çıkamayız. Hayatımız boyunca basit tıbbi muayene olacaksak dediğiniz mantıklı
Kırmızı acilseniz devlet ücretsiz sağlık hizmetini sunmak zorunda.