İzmir'de bir klinikte dolguya 200 vermiştim (4-5 ay oldu) bir arkadaş 1k gibi bir fiyat vermiş, aşırı lüks bir yer veya abartı fiyat olduğu kanısındayım. 4-5 ay içinde o seviyeye zamlayacağı akıl kârı değil zira. Devlette her zaman diş konusu sıkıntı olmuştur. Maddi kaynak ayırıp özele gitmek gerekiyor açıkcası, zira aksatmaya gelecek bir konu değil.