Anket Sizce?
Toplam Katılımcı Sayısı: 59
Sizce?
Tamen Katiliyorum
%54,24 (32 Oy)
Emin Değilim
%10,17 (6 Oy)
Bence Hayır Olmaz
%35,59 (21 Oy)
  • 18-04-2022, 23:18:24
    #10
    razor94 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ülkenin tek sorunu mülteci sorunu değil Tanju Özkan ile Ümit Özdağ sadece bu sorun üzerinden muhalefet yapıyor(en azından medyada ben öyle görüyorum).
    Tüm sorunları dile getiren bunlara mantıklı ve planlı çözüm önerisi getiren bu ülkede yarın seçim olsa kazanır.

    Saydığınız iki isim son haftalarda yükselen tansiyondan beslenen balondan başka bir şey değil.

    Mansur Yavaş'ın adının sıkça geçmesinin en büyük etkeni adamın işini layığıyla yapması.

    Her seferinde aday olmayacağım dediğinde beni bi sıkıntı dert alıyor ama ümidimiz var hala
    Dediğinize tamamen katılıyorum
    Gayet net yazmışsınız
    Ben de şunu düşünerek yazmıştım
    Halkla tamamen konuşup halkın tüm derdini sıkıntısını anlayıp anladığını ve çözüm getireceğini halka yansıtması sonrasi tüm bu adımları yapabilir
    Bunu yaparsa halktan karşılığını alır karşılığını alirsa liyakat li kadroyu da kurabilir bence
    Su an için erken tabi
  • 18-04-2022, 23:19:09
    #11
    Sizinde söylediğiniz gibi siyasi partiler sürekli dışardan bir aday arayışında buda her ne kadar başka çevrelerin oyunu alacak gibi görünsede kendi içinde sıkıntı yaşatır. Örneğin son seçimlerde Ak Parti sırf dışardan aday gösterdiği için kendi seçmenini bile kaybetti ve oyları Mansur Yavaş'a gitti şahsen ben oy verdiğim parti görüşüme uymayan birini aday gösterse oy vermem o kadar parti teşkilatında başkanında başkan yardımcısında milletvekilinde hiç kimse kalmadıda dışardan mı adam getiriyorlar derim.
    amiral79 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlla bir partinin genel başkanı cumhurbaşkanı olacak diye bir durum yok genel teamül böyleydi bu zamana kadar ama kalkti değişti o da
    Kemal kilicdaroglu da son 2 3 seçimdir başka adaylar gösterdi Ekmeleddin i gösterdi ve son seçimde de ismi neydi "adam kazandi" yi gosterdi
    Siz ümit hoca mı olsun isterdiniz?
    Ajiba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cumhurbaşkanı olmak için partili olmak şart mı ? Partiler üstü bir başkan çok daha iyi sonuçlar verir bence. Ki toplumun çoğu kesiminde Mansur Yavaş bir partili olmaktan ziyade partiler üstü bir konumda görülüyor. Sizi bilemem ama benim gözümde tam olarak bu şekilde konumlu. Aday olursa da oyum kesin ve net onundur
  • 18-04-2022, 23:33:15
    #12
    İlk defa bir partiyi twitterdan takibe aldım. Takip ediyorum ama şuan mülteci konusu dışında ve mansur yavaş dışında bir havası yok. Sadece mülterici sorunu üzerinden oy vermek akıl tutulması olur. Mülteci olayını ise esat ile görüşüp yapacağız vs diyor. Kanunla yapacağız diyor. Hayır abi kanun manun yok tuttuğunu sınır dışı edeceksin. Kanunla, nızamla, esat ile görüşmeler ile bir 10 yılda anca yollarsın.
  • 18-04-2022, 23:32:15
    #13
    ComPuter_DoctoR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlk defa bir partiyi twitterdan takibe aldım. Takip ediyorum ama şuan mülteci konusu dışında ve mansur yavaş dışında bir havası yok. Sadece mülterici sorunu üzerinden oy vermek akıl tutulması olur. Mülteci olayını ise esat ile görüşüp yapacağız vs diyor. Kanunla yapacağız diyor. Hayır abi kanun manun yok tuttuğunu sınır dışı edeceksin. Kanunla, nızamla, esat ile görüşmeler ile bir 10 yılda anca yollarsın.

    Tam burada bir konu açılmış yazdim
    https://www.r10.net/1082445014-post13.html
    amiral79 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1. Kendileri gitmek isteyebilir

    2. Ss


    1. Kendileri gitmek isteyebilirler, dersin ki anadan babadan Türk olmayan sonradan vatandaşlık alanlar bu ülkeye beleşten kondu beleşten konma vergisi getiriyorum size (bunu alenen yapmazsın tabi ben alenen yazdim ama mantık çerçevesinde yaparsin)


    2. SS kuralı, adamlara dersin ki ya kardeş sen gayet anlaşılır bir Türkçe öğrenmen gerek yoksa turkiyede yaşaman sana zor ve tehlikeli hele bir Türkçe öğren bakalim şu zamana kadar, sonra zorunlu eğitimleri de bir gec askerlik de eğer bedelli yayınlanmadan önce yaşı tutmuyorsa "NE MUTLU TURKUM" diye bağırta bağırta 12 ay askerlik yaptır (yahu madem benle aynı vatandaşlık şartlarına sahip ben askerliğimi yaptım o neden yapmıyor?)


    Durumlarda başımla beraber
  • 18-04-2022, 23:33:17
    #14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ComPuter_DoctoR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlk defa bir partiyi twitterdan takibe aldım. Takip ediyorum ama şuan mülteci konusu dışında ve mansur yavaş dışında bir havası yok. Sadece mülterici sorunu üzerinden oy vermek akıl tutulması olur. Mülteci olayını ise esat ile görüşüp yapacağız vs diyor. Kanunla yapacağız diyor. Hayır abi kanun manun yok tuttuğunu sınır dışı edeceksin. Kanunla, nızamla, esat ile görüşmeler ile bir 10 yılda anca yollarsın.
    Diğer şekilde kimse gönderemez kardeşim adam yolunu yöntemini söylemiş başka ne yapıcak ki, insanlar diğer türlü her suriyeliyi tutup kapıya kadar mı götürsünler o gerçekci hayal olmaz.

    Şu an en yoğun konu olduğu için buna yönelmiş durumda ilerleyen günlerde daha farklı konularda da fikir vereceklerdir.
  • 18-04-2022, 23:35:49
    #15
    amiral79 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tam burada bir konu açılmış yazdim
    https://www.r10.net/1082445014-post13.html
    Türkçe diyorsun bir eleman var bana mal getiriyor kendi söyleyene kadar suriyeli olduğunu anlamadım o kadar güzel ve şivesiz türkçe konuşuyor. Yani demem o ki ilk gelenler öğrenmiş baya dil ve askerlik ile olmaz bu iş. Hiç bir şeklilde olmaz ben sindiremiyorum yani. Onca şehit boşuna mı canını verdi bu vatana. Hiç bir şartı sindiremiyorum. Getireceğin en ağır şartları uygusalar bile vermesinler vatandaşlık abi.
  • 18-04-2022, 23:43:42
    #16
    Oyun_Bozan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizinde söylediğiniz gibi siyasi partiler sürekli dışardan bir aday arayışında buda her ne kadar başka çevrelerin oyunu alacak gibi görünsede kendi içinde sıkıntı yaşatır. Örneğin son seçimlerde Ak Parti sırf dışardan aday gösterdiği için kendi seçmenini bile kaybetti ve oyları Mansur Yavaş'a gitti şahsen ben oy verdiğim parti görüşüme uymayan birini aday gösterse oy vermem o kadar parti teşkilatında başkanında başkan yardımcısında milletvekilinde hiç kimse kalmadıda dışardan mı adam getiriyorlar derim.
    Geniş katılımcılı bir parti olsa haklisiniz ama daha yeni kadrolasan hareketi yeni başlatan bir parti için halkın gönlünde yatan adayı seçtirmek aslında bence çok büyük bir mücadele

    Düşünün bir kız başkasını seviyor ama baba kızın istemediği ile evlendirmek calisiyor
    Anne de var ortada bana ne koca ile papaz olmayalım deyip kenara mi çekilse hatta kocasını mi tutsa
    Yoksa kızının mutluluğu için kocasına kızının sevdiği ile evlenmesi için mücadele mi etse
    Vallahi örneği benzetmeye çalıştım bu kadar oldu
  • 18-04-2022, 23:47:57
    #17
    ComPuter_DoctoR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türkçe diyorsun bir eleman var bana mal getiriyor kendi söyleyene kadar suriyeli olduğunu anlamadım o kadar güzel ve şivesiz türkçe konuşuyor. Yani demem o ki ilk gelenler öğrenmiş baya dil ve askerlik ile olmaz bu iş. Hiç bir şeklilde olmaz ben sindiremiyorum yani. Onca şehit boşuna mı canını verdi bu vatana. Hiç bir şartı sindiremiyorum. Getireceğin en ağır şartları uygusalar bile vermesinler vatandaşlık abi.
    Asimile olmuş ise yapabilecek bir şey yok belki de
    O zaman denilebilir ki vatandaşlık sonrasi 5 yıl suç işlemeyecek işlerse kapı dışarı
    (Bu maddeler başka ülkelerde var gibi hatirliyorum) onlardan örnek alınabilir
  • 18-04-2022, 23:48:00
    #18
    Oyun_Bozan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizinde söylediğiniz gibi siyasi partiler sürekli dışardan bir aday arayışında buda her ne kadar başka çevrelerin oyunu alacak gibi görünsede kendi içinde sıkıntı yaşatır. Örneğin son seçimlerde Ak Parti sırf dışardan aday gösterdiği için kendi seçmenini bile kaybetti ve oyları Mansur Yavaş'a gitti şahsen ben oy verdiğim parti görüşüme uymayan birini aday gösterse oy vermem o kadar parti teşkilatında başkanında başkan yardımcısında milletvekilinde hiç kimse kalmadıda dışardan mı adam getiriyorlar derim.
    Kendi adıma konuşuyorum Türkiye'deki hiç bir partiye gönül bağım yok. Gözümde al birini vur ötekini misali hepsi birbirinin laciverdi. Ben artık seçim zamanlarında partiye değil Aday'a oy verme taraftarıyım. Sizi bilemem ama beni yöneten kişinin masraflarını halka ödeterek sülale boyu saraylarda yaşamasını içime sindiremiyorum. Yıl olmuş 2022 ne sarayı yahu ? Hangi çağda yaşıyoruz? ..