ComPuter_DoctoR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Türkçe diyorsun bir eleman var bana mal getiriyor kendi söyleyene kadar suriyeli olduğunu anlamadım o kadar güzel ve şivesiz türkçe konuşuyor. Yani demem o ki ilk gelenler öğrenmiş baya dil ve askerlik ile olmaz bu iş. Hiç bir şeklilde olmaz ben sindiremiyorum yani. Onca şehit boşuna mı canını verdi bu vatana. Hiç bir şartı sindiremiyorum. Getireceğin en ağır şartları uygusalar bile vermesinler vatandaşlık abi.
Asimile olmuş ise yapabilecek bir şey yok belki de
O zaman denilebilir ki vatandaşlık sonrasi 5 yıl suç işlemeyecek işlerse kapı dışarı
(Bu maddeler başka ülkelerde var gibi hatirliyorum) onlardan örnek alınabilir