İlk defa bir partiyi twitterdan takibe aldım. Takip ediyorum ama şuan mülteci konusu dışında ve mansur yavaş dışında bir havası yok. Sadece mülterici sorunu üzerinden oy vermek akıl tutulması olur. Mülteci olayını ise esat ile görüşüp yapacağız vs diyor. Kanunla yapacağız diyor. Hayır abi kanun manun yok tuttuğunu sınır dışı edeceksin. Kanunla, nızamla, esat ile görüşmeler ile bir 10 yılda anca yollarsın.