Sizinde söylediğiniz gibi siyasi partiler sürekli dışardan bir aday arayışında buda her ne kadar başka çevrelerin oyunu alacak gibi görünsede kendi içinde sıkıntı yaşatır. Örneğin son seçimlerde Ak Parti sırf dışardan aday gösterdiği için kendi seçmenini bile kaybetti ve oyları Mansur Yavaş'a gitti şahsen ben oy verdiğim parti görüşüme uymayan birini aday gösterse oy vermem o kadar parti teşkilatında başkanında başkan yardımcısında milletvekilinde hiç kimse kalmadıda dışardan mı adam getiriyorlar derim.
amiral79 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İlla bir partinin genel başkanı cumhurbaşkanı olacak diye bir durum yok genel teamül böyleydi bu zamana kadar ama kalkti değişti o da
Kemal kilicdaroglu da son 2 3 seçimdir başka adaylar gösterdi Ekmeleddin i gösterdi ve son seçimde de ismi neydi "adam kazandi" yi gosterdi
Siz ümit hoca mı olsun isterdiniz?
Ajiba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Cumhurbaşkanı olmak için partili olmak şart mı ? Partiler üstü bir başkan çok daha iyi sonuçlar verir bence. Ki toplumun çoğu kesiminde Mansur Yavaş bir partili olmaktan ziyade partiler üstü bir konumda görülüyor. Sizi bilemem ama benim gözümde tam olarak bu şekilde konumlu. Aday olursa da oyum kesin ve net onundur