Sizinde söylediğiniz gibi siyasi partiler sürekli dışardan bir aday arayışında buda her ne kadar başka çevrelerin oyunu alacak gibi görünsede kendi içinde sıkıntı yaşatır. Örneğin son seçimlerde Ak Parti sırf dışardan aday gösterdiği için kendi seçmenini bile kaybetti ve oyları Mansur Yavaş'a gitti şahsen ben oy verdiğim parti görüşüme uymayan birini aday gösterse oy vermem o kadar parti teşkilatında başkanında başkan yardımcısında milletvekilinde hiç kimse kalmadıda dışardan mı adam getiriyorlar derim.
Geniş katılımcılı bir parti olsa haklisiniz ama daha yeni kadrolasan hareketi yeni başlatan bir parti için halkın gönlünde yatan adayı seçtirmek aslında bence çok büyük bir mücadele
Düşünün bir kız başkasını seviyor ama baba kızın istemediği ile evlendirmek calisiyor
Anne de var ortada bana ne koca ile papaz olmayalım deyip kenara mi çekilse hatta kocasını mi tutsa
Yoksa kızının mutluluğu için kocasına kızının sevdiği ile evlenmesi için mücadele mi etse
Vallahi örneği benzetmeye çalıştım bu kadar oldu