Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Soruyorum vatandaşlık verilmiş yabancıları(Suriye,Pakistan,Irak vs.) nasıl ülkeden yollayabiliriz?
1. Kendileri gitmek isteyebilir
2. Ss

1. Kendileri gitmek isteyebilirler, dersin ki anadan babadan Türk olmayan sonradan vatandaşlık alanlar bu ülkeye beleşten kondu beleşten konma vergisi getiriyorum size (bunu alenen yapmazsın tabi ben alenen yazdim ama mantık çerçevesinde yaparsin)

2. SS kuralı, adamlara dersin ki ya kardeş sen gayet anlaşılır bir Türkçe öğrenmen gerek yoksa turkiyede yaşaman sana zor ve tehlikeli hele bir Türkçe öğren bakalim şu zamana kadar, sonra zorunlu eğitimleri de bir gec askerlik de eğer bedelli yayınlanmadan önce yaşı tutmuyorsa "NE MUTLU TURKUM" diye bağırta bağırta 12 at askerlik yaptır (yahu madem benle aynı vatandaşlık şartlarına sahip ben askerliğimi yaptım o neden yapmıyor?)

Durumlarda başımla beraber