• 15-02-2009, 18:50:51
    #64
    Süper Filim herkese tavsiyem
  • 15-02-2009, 18:53:12
    #65
    Gitmiş olanlar filmi anlatmazlarsa iyi olur
  • 15-02-2009, 18:57:41
    #66
    sunucuoptimizasyon.com
    MrManson adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    vay salaklar,sabahın 10 un da sırayamı girmişler recep ivedik filmi için.
    doğru söze ne denir
  • 15-02-2009, 21:14:12
    #67
    Üyeliği durduruldu
    Güzel Filmdi Gülmekten Karnıma Ağrılar Girdi:P
  • 15-02-2009, 21:15:52
    #68
    Üyeliği durduruldu
    film tek kelime ile harikaydı
  • 15-02-2009, 21:17:53
    #69
    Film berbattı .

    Ülkece kültür düzeyimiz çok yüksek ya , bir de bu filmlerle iyice düşürüyorlar . 1. daha güzeldi . Nineye , fazladan bi' "********" dedirttiğinde , kime ne kazandırıyor anlamıyorum ki .

    bLeedCry adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Burak'ın 1 cümlesi bu konuyu karıştırmaya yetiyorsa , ben kelime bile eklemekten kaçınıyorum bu konuya.. (: Hepinize iyi seyirler lakin vaktinizi daha güzel şeylere ayırmanızı temenni ediyorum.. Gençsiniz siz , gidin kız arkadaşınızla Issız Adam filan izleyin en azından telafuzunu duymadığınız kelimeler kaparsınız ya da yeni mimikler eklenir silüyetinize.. Gülmek için çok daha farklı şeyler izleyebilirsiniz ama neidüğü belirsiz insanların "handycam" ile yaptıkları neidüğü belirsiz şeyleri değil.. (:

    Katılıyorum .
  • 16-02-2009, 02:23:23
    #70
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Güldürmesine güldürüyor ama +13 yaş sınırı konmalı fazla küfür var.
  • 16-02-2009, 02:29:43
    #71
    Konu başlıgı gördüm birden gülümseme geldi yüzüme , ben ne zaman gitsem diye düşünüyordum ama bazı MUHALAFET bunu sürekli yapan arkadaşlarımız Abi dediklerimiz alışkanlık haline getirmeye başladılar,zevkler renkler , tadlar tartışılamaz demişler , ama artık alışkanlık haline geldigi için yapıcak bişi yok , aynı konu kurtlar vadisindede yaşandı.

    Ben severim kardeşim sanane kurtlar vadisini izlerim , recep ivedigi izlerim ? Herkez aptalda bi senmi akıllısın , veya amacınız ney ?
  • 16-02-2009, 14:43:08
    #72
    Hahaha hala gülüyorum ya bu film o kadar yere gömülmüşki daha neler neler filmi izlemeden konuşanlarada helal olsun diyorum burdan. Saat 11 seansına girdim history'de hatırladıkça gülüyorum hele hele şu son sahneler Allahım ya :S