Konu başlıgı gördüm birden gülümseme geldi yüzüme , ben ne zaman gitsem diye düşünüyordum ama bazı MUHALAFET bunu sürekli yapan arkadaşlarımız Abi dediklerimiz alışkanlık haline getirmeye başladılar,zevkler renkler , tadlar tartışılamaz demişler , ama artık alışkanlık haline geldigi için yapıcak bişi yok , aynı konu kurtlar vadisindede yaşandı.
Ben severim kardeşim sanane kurtlar vadisini izlerim , recep ivedigi izlerim ? Herkez aptalda bi senmi akıllısın , veya amacınız ney ?