Siz olsanız ne yapardınız ?
19
●334
- 16-03-2022, 02:20:1110 yıldır çalıştığınız firmada mobinge maruz kalsanız ve personel arası eşitsizlik olsa (Herkese zam ama size yok) ne yapardınız ?
- 16-03-2022, 02:23:56Tabiki potansiyelinizin farkındasınızdır fakat haklı fesih için ne yapardınız ?seemsiyah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mesela haftalık 60 saat çalışıyor ve resmi tatil ücretlerinizi almıyorsanız. - 16-03-2022, 02:24:1410 yıldır bu firmaya hizmet ediyorum buna rağmen neden mobinge maruz kalıyorum neden diğer herkes zam alırken ben alamıyorum diye ilk önce kendimi sorgular vereceğim cevaba göre hareket ederdim.tayfunsofuoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-03-2022, 02:24:37Psikolojik baskı hocamRettit12 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-03-2022, 02:25:44Üyeliği durdurulduAzar, küçük düşürme tarzı mı hocam?tayfunsofuoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kim yapıyor bunları müdür mü? Başka bir yönetici vs mi? - 16-03-2022, 02:26:05Aslında işe yeni başlayan bir şube müdürünün egosu hocam.aceleilan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle