• 16-03-2022, 02:20:11
    #1
    10 yıldır çalıştığınız firmada mobinge maruz kalsanız ve personel arası eşitsizlik olsa (Herkese zam ama size yok) ne yapardınız ?
  • 16-03-2022, 02:21:51
    #2
    iş yerindeki değerimin farkındaysam ya da potansiyelimi başka bir yerde değerlendirebileceğimden eminsem anında bırakırım.
  • 16-03-2022, 02:22:42
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Mobbingden kastınız nedir hocam tam olarak zam.dışında?
  • 16-03-2022, 02:23:55
    #4
    Önce ufaktan iş aramaya başlarım. Bana yapılan mobbing tamamen şirket tarafından ise 10 yıldır o firmada olduğumun farkına varıp bir açığını bulur devlet görevlilerine teslim ederim.
  • 16-03-2022, 02:23:56
    #5
    seemsiyah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iş yerindeki değerimin farkındaysam ya da potansiyelimi başka bir yerde değerlendirebileceğimden eminsem anında bırakırım.
    Tabiki potansiyelinizin farkındasınızdır fakat haklı fesih için ne yapardınız ?
    Mesela haftalık 60 saat çalışıyor ve resmi tatil ücretlerinizi almıyorsanız.
  • 16-03-2022, 02:24:14
    #6
    tayfunsofuoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    10 yıldır çalıştığınız firmada mobinge maruz kalsanız ve personel arası eşitsizlik olsa (Herkese zam ama size yok) ne yapardınız ?
    10 yıldır bu firmaya hizmet ediyorum buna rağmen neden mobinge maruz kalıyorum neden diğer herkes zam alırken ben alamıyorum diye ilk önce kendimi sorgular vereceğim cevaba göre hareket ederdim.
  • 16-03-2022, 02:24:37
    #7
    Rettit12 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mobbingden kastınız nedir hocam tam olarak zam.dışında?
    Psikolojik baskı hocam
  • 16-03-2022, 02:25:44
    #8
    Üyeliği durduruldu
    tayfunsofuoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Psikolojik baskı hocam
    Azar, küçük düşürme tarzı mı hocam?

    Kim yapıyor bunları müdür mü? Başka bir yönetici vs mi?
  • 16-03-2022, 02:26:05
    #9
    aceleilan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    10 yıldır bu firmaya hizmet ediyorum buna rağmen neden mobinge maruz kalıyorum neden diğer herkes zam alırken ben alamıyorum diye ilk önce kendimi sorgular vereceğim cevaba göre hareket ederdim.
    Aslında işe yeni başlayan bir şube müdürünün egosu hocam.