10 yıldır bu firmaya hizmet ediyorum buna rağmen neden mobinge maruz kalıyorum neden diğer herkes zam alırken ben alamıyorum diye ilk önce kendimi sorgular vereceğim cevaba göre hareket ederdim.
Aslında işe yeni başlayan bir şube müdürünün egosu hocam.