tayfunsofuoglu adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Siz olsanız ne yapardınız ?
19
●334
- 16-03-2022, 02:32:48Takip bende bu tarz sebeplerden geçen hafta iş akdini fesih ettim.
- 16-03-2022, 02:33:31Haklı fesih mi yaptınız hocam ?SherChie adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-03-2022, 02:36:10Evet. Bayram resmi tatil falan hep çalışıyordum ama mesai ücreti alamıyordum buna ek olarak haftalık 60 saat çalışıyordum yine mesai alamıyordum iş akdini avukat ihtarnamesi ile fesh ettirdim. İşin komik tatafı karşı tarafın cevabı biz bayramlarda personel çalıştırmıyoruz gibi bir savunmaydı dolayısıyla iş akdi feshimi kabul etmiyorlarmış
- 16-03-2022, 02:37:18Peki şahitiniz var mı hocam.SherChie adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-03-2022, 02:41:20Haklı fesihi kabul etmiyoruz diyemezler o zaman hocam.SherChie adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Peki size bir soru sorayım.
İhtar gönderince hemen çıktınız mı yoksa ihtar gelene kadar beklediniz mi ? Bunu merak ediyorum