Evet. Bayram resmi tatil falan hep çalışıyordum ama mesai ücreti alamıyordum buna ek olarak haftalık 60 saat çalışıyordum yine mesai alamıyordum iş akdini avukat ihtarnamesi ile fesh ettirdim. İşin komik tatafı karşı tarafın cevabı biz bayramlarda personel çalıştırmıyoruz gibi bir savunmaydı dolayısıyla iş akdi feshimi kabul etmiyorlarmış
Peki şahitiniz var mı hocam.